مقالات ارایه شده در کنفرانسهای داخلی
  1. علی غنائی چمن آباد , بررسی اثربخشی آموزش سازگار با مغز بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی در درس ریاضی , سومین همایش روان شناسی مدرسه , تاریخ: ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
  2. مصطفی نجمی , علی غنائی چمن آباد , محمدجواد اصغری ابراهیم آباد , سیدمحمدمهدی مشیریان فراحی , مقایسه دشواری تنظیم هیجان بین مجرمین مرتبط و غیر مرتبط به مواد و افراد عادی , چهارمین همایش ملی مشاوره و سلامت روان , تاریخ: ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
  3. زهرا قهرمانی نیک , علی غنائی چمن آباد , سید کاظم رسول زاده طباطبایی , زهرا طبیبی , بررسی رابطه مثلث عشق و گسترش خود در زنان متاهل با ناگویی خلقی , چهارمین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم رفتاری , تاریخ: ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
  4. محبوبه مصلحی , بهروز مهرام , علی غنائی چمن آباد , مقایسه عزت نفس، انگیزش پیشرفت و رشد اجتماعی دانش آموزان نیمه بینای مدارس عادی با مدارس وی‍ژه , اولین همایش ملی جامعه بینا، شهروند نابینا , تاریخ: ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
  5. فرزانه صانعی , حسین کارشکی , علی غنائی چمن آباد , اثربخشی آموزش حرکات موزون ورزشی همراه با آموزش ویژه در بهبود دقت و نارسانویسی دانش آموزان دارای اختلال دیکته مناطق روستایی , دومین همایش ملی روان شناسی تربیتی , تاریخ: ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
  6. فرزانه صانعی , حسین کارشکی , علی غنائی چمن آباد , اثربخشی بازآموزی اسنادی همراه با آموزش ویژه در بهبود حافظه دیداری و حافظه شنیداری دانش آموزان دارای اختلال دیکته مناطق روستایی , دومین همایش ملی روان شناسی تربیتی , تاریخ: ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
  7. ماهرخ علم زاده , شهلا شریفی , علی غنائی چمن آباد , اعتباریابی \"پرسش نامه تجربه و مهارت زبانی(LEAP-Q) در جامعه فارسی زبانان , The First National Conference in Teaching English, Literature and Translation , تاریخ: ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
  8. ماهرخ علم زاده , شهلا شریفی , علی غنائی چمن آباد , بررسی تآثیر متغیر سن بر یادگیری زبان خارجی , The First National Conference in Teaching English, Literature and Translation , تاریخ: ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
  9. مریم جوکار , سعید راحتی , علی غنائی چمن آباد , فرهاد فرید حسینی , ارزیابی تغییرات سیگنال‌های مغزی در اختلال اضطراب فراگیر (Generalized Anxiety Disorder) , مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر , تاریخ: ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
  10. اکرم مقدسی , علی غنائی چمن آباد , مغز کامل در آموزش موثر , چهارمین کنفرانس ملی خلاقیت شناسی TRIZ ونوآوری در آموزش , تاریخ: ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
  11. مریم جوکارقوچانی , سعید راحتی , علی غنائی چمن آباد , فرهاد فریدحسینی , پردازش سیگنال EEG با استفاده از تبدیل wavelet و روش های غیرخطی و طبقه بندی آن با شبکه عصبی پرسپترون چند لایه به منظور تشخیص اختلال اضطراب فراگیر (Generalized Anxiety Disorder , پانزدهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی برق ایران , تاریخ: ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
  12. زهرا حسین زاده ملکی , علی مشهدی , عاطفه سلطانی فر , علی غنائی چمن آباد , بررسی نیم‌رخ شناختی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی در آزمون وکسلر کودکان , همایش ملی پژوهش و درمان در روانشناسی بالینی , تاریخ: ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
  13. محمدحسین خاکسار , محمدعلی خلیل زاده , وهاب یوسف زاده , علی غنائی چمن آباد , علی مقیمی , ارزیابی سیگنال های مغزی در بیماران دارای اختلال وسواسی - اجباری با استفاده از کمی سازی پتانسیل های وابسته به رخداد , نخستین کنگره بین المللی هیپنوتیزم بالینی و علوم وابسته , تاریخ: ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
  14. علی غنائی چمن آباد , مرضیه سروی , محمدسعید عبدخدائی , بررسی تاثیر تعاملی رواندرمانی بدنی و بیوفیدبک بر کنش عصب روانشناختی حرمت خود کودکان مبتلا به ناتوانایی های یادگیری , اولین همایش یافته های علوم شناختی در تعلیم و تربیت , تاریخ: ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
  15. محمدروستائی , علی غنائی چمن آباد , مرتضی مدرس غروی , هوش هیجانی در معلولین جسمی ورزشکار وغیر ورزشکار , سومین کنگره انجمن روان شناسان ایران , تاریخ: ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
  16. مرضیه سروی , علی غنائی چمن آباد , محمدسعید عبدخدائی , حمید رضا طاهری تربتی , مقایسه اضطراب مادران کودکان مبتلا به ناتوانائی های ویزه یادگیری SLD بااضطراب مادران کودکان عادی , همایش کشوری علوم اعصاب , تاریخ: ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
  17. علی غنائی چمن آباد , سهیلا خلجی , بررسی مقایسه ای کنش سیستم بازداری در کنترل سطح اضطراب وقضاوت اخلاقی دانش آموزان دختر , اولین همایش عصب روان شناسی بالینی ایران , تاریخ: ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
  18. علی غنائی چمن آباد , محمدسعید عبدخدائی , مرضیه سروی , مقایسه میزان حرمت خود مادران کودکان مبتلا به اختلالات یادگیری (SLD) با حرمت خود مادران کودکان عادی , اولین همایش عصب روان شناسی بالینی ایران , تاریخ: ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
  19. علی غنائی چمن آباد , لیلا بیات مختار , سمیه بااخلاق , بررسی رابطه سبک تفکر خلاقانه ربع مغزی D با سطح اثر بخشی مدیران آموزشی , چهارمین سمپوزیوم نوروپسیکولوژی ایران , تاریخ: ۱۳۸۸/۰۸/۲۶
  20. علی غنائی چمن آباد , حسن عشایری , پرویز معروضی , مجید قشونی , بررسی تاثیر آموزش حرکات ریتمیک ورزشی بر ثبت های ERP حاصل از لوب فرونتال دانش آموزان مبتلا به اختلالات ویژه یادگیری , چهارمین سمپوزیوم نوروپسیکولوژی ایران , تاریخ: ۱۳۸۸/۰۸/۲۶
  21. میر محمد سید عباس زاده , علی غنائی چمن آباد , اکرم مقدسی , مقایسه تسلط ربع های مغزی مدیران آموزشی در بیشترین وکمترین سطح اثر بخشی , دومین کنفرانس ملی خلاقیت شناسی وتفکر وآثار علمی تخیلی , تاریخ: ۱۳۸۸/۰۸/۱۲
  22. میر محمد سید عباس زاده , علی غنائی چمن آباد , اکرم مقدسی , خلاقیت تسلط ربع های مغزی واثربخشی , دومین کنفرانس ملی خلاقیت شناسی و تفکر وآثار علمی تخیلی , تاریخ: ۱۳۸۸/۰۸/۱۲
  23. علی غنائی چمن آباد , ارتباط اختلالات یادگیری ویژه (الکسیا) با سیستم عصبی مرکزی , سومین کنگره نورو پسیکولوژی ایران , تاریخ: ۱۳۸۶/۰۳/۰۲
مقالات ارایه شده در کنفرانسهای بین المللی
  1. mehdi ghiyasi gishi , Ali Mashhadi , Ali Ghanaei CHamanabad , Executive Function in School: The Effectiveness of Executive Functions Strategies Training and Combining It with Neuro-Feedback on Promoting Academic Performance of Students , 6TH International Conference of Cognitive Science , 2015-04-27
  2. zahra maleki , Ali Mashhadi , A. Soltanifar , Ali Ghanaei CHamanabad , The Effectiveness of Barkley’s Parent Training Program on Clinical Symptoms of Children with ADHD , 5th International Congress of Child and Adolescent Psychiatry , 2012-10-08
  3. zahra maleki , Ali Mashhadi , عاطفه سلطانی فر , Ali Ghanaei CHamanabad , The Effectiveness of Barkley’s Parent Training Program on Clinical Symptoms of Children with ADHD , 5th International Congress of Child and Adolescent Psychiatry , 2012-10-08
  4. Ali Ghanaei CHamanabad , fatemeh mirdoragi , neuropsychological approach ti relationship of metacognitive and self-efficacy beliefs with mental health , کنفرانس بین المللی علوم شناختی , 2011-05-10
  5. Ali Ghanaei CHamanabad , fatemeh mirdoragi , hamideh pakmehr , The Relationship of M.A. Students Metacognitive and Self-efficacy Beliefs with Their Mental Health , World Conference on Educational Sciences , 2011-02-03
  6. Ali Ghanaei CHamanabad , fatemeh mirdoragi , hamideh pakmehr , The Relationship of M.A. Students’ Metacognitive and Self-efficacy Beliefs with Their Mental Health , 3rd World Conference on Educational Sciences - 2011 , 2011-02-03
مقالات ارایه شده در مجلات داخلی

  1. فاطمه غیور کاظمی , زهره سپهری شاملو , علی مشهدی , علی غنائی چمن آباد , فروزان پاسالار , مقایسه اثربخشی درمان فراشناخت و آموزش نوروفیدبک بر بهبود باورهای فراشناختی و علائم اضطراب در دانشجویان دختر با اختلال اضطراب اجتماعی (تک آزمودنی). , روانشناسی شناختی , دوره ( ۴ ) , تاریخ: ۱۳۹۵/۰۲, صفحه ۱۹-۳۰
  2. فاطمه غیور کاظمی , زهره سپهری شاملو , علی مشهدی , علی غنائی چمن آباد , مقایسه اثربخشی درمان فراشناخت و نوروفیدبک بر کاهش علائم اضطراب در دانشجویان دختر دارای اختلال اضطراب اجتماعی , روان شناسی بالینی , دوره ( ۷ ) , تاریخ: ۱۳۹۴/۰۹, صفحه ۲۱-۳۵
  3. سیده آفرین فرزادفرد , محمدسعید عبدخدائی , علی غنائی چمن آباد , اثربخشی روش ترکیب بازی و قصه‌ی هدفمند بر توجه و تمرکز کودکان پیش‌دبستانی , اصول بهداشت روانی- Fundamentals of Mental Health , دوره ( ۱۷ ) , تاریخ: ۱۳۹۴/۰۷, صفحه ۲۲۲-۲۲۸
  4. سارا کلانی , سید محسن اصغری نکاح , علی غنائی چمن آباد , اثربخشی برنامه‌ی مبتنی بر بازی‌های نرم‌افزاری با رویکرد زبان‌شناختی بر دقت خواندن و درک مطلب دانش‌آموزان با اختلال خواندن , ناتوانی های یادگیری , دوره ( ۴ ) , تاریخ: ۱۳۹۴/۰۶, صفحه ۶۶-۸۴
  5. سیده مریم مشیریان فراحی , علی غنائی چمن آباد , محمدجواد اصغری ابراهیم آباد , سیدمحمدمهدی مشیریان فراحی , مصطفی نجمی , حامد غفاریان مسلمی , محمد محمد دوست , پیش بینی دشواری تنظیم هیجان باتوجه به هوش معنوی در مجرمین زندان مشهد , دین و سلامت , دوره ( ۳ ) , تاریخ: ۱۳۹۴/۰۶, صفحه ۳۹-۴۸
  6. شهربانو عالی , سیدامیر امین یزدی , محمدسعید عبدخدائی , علی غنائی چمن آباد , فاطمه محرری , طراحی درمان ترکیبی خانواده- محور مبتنی بر مدل تحول یکپارچه‌ی انسان و مقایسه‌ی اثربخشی آن با بازی درمانی فلورتایم بر نشانه‌های رفتاری کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم و استرس والدگری مادران آن‌ها , دستاوردهای روانشناختی , دوره ( ۴ ) , تاریخ: ۱۳۹۴/۰۴, صفحه ۲۵-۴۶
  7. شهربانو عالی , سیدامیر امین یزدی , محمدسعید عبدخدائی , علی غنائی چمن آباد , فاطمه محرری , کارکرد تحولی خانواده‌‌های دارای فرزند مبتلا به اختلال‌ طیف اوتیسم در مقایسه با خانواده‌های دارای فرزند سالم , دانشکده پزشکی مشهد , دوره ( ۵۸ ) , تاریخ: ۱۳۹۴/۰۱, صفحه ۳۲-۴۱
  8. شهربانو عالی , سیدامیر امین یزدی , محمدسعید عبدخدائی , علی غنائی چمن آباد , فاطمه محرری , طراحی درمان ترکیبی خانواده محور مبتنی بر مدل تحول یکپارچه ی انسان و مقایسه ی اثر بخشی آن با بازی درمانی فلورتایم بر کارکرد تحولی خانواده و تحول هیجانی-کارکردی کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم , اصول بهداشت روانی- Fundamentals of Mental Health , دوره ( ۱۷ ) , تاریخ: ۱۳۹۴/۰۱, صفحه ۸۷-۹۷
  9. نادر جهانگیری , فرح اشرف زاده , علی غنائی چمن آباد , آسیه اعلم حکاکان , بررسی حافظه ی اجرایی در میان کودکان فارسی زبان مبتلا به آسیب زبانی ویژه , آسیب شناسی گفتار و زبان , دوره ( ۱ ) , تاریخ: ۱۳۹۳/۰۱, صفحه ۳۱-۴۰
  10. علی غنائی چمن آباد , اعظم محمدزاده قصر , حمیده پاک مهر , الهه حجار شوری چه , شناسایی سبک های یادگیری، بازنگری در طراحی برنامه درسی نظام آموزشی فنی وحرفه ای , پژوهش در برنامه ریزی درسی , دوره ( ۲ ) , تاریخ: ۱۳۹۳/۰۱, صفحه ۱-۱۱
  11. مهسا احمری , جواد صالحی فدردی , سیدامیر امین یزدی , علی غنائی چمن آباد , مقایسه ی سوگیری توجه به جلوه­ های هیجانی چهره­ای در مبتلایان به اضطراب اجتماعی و گروه سالم غیرمضطرب با فن­آوری ردیاب چشمی , اصول بهداشت روانی- Fundamentals of Mental Health , دوره ( ۱۶ ) , تاریخ: ۱۳۹۳/۰۱, صفحه ۲۲-۳۳
  12. زهرا حسین زاده ملکی , علی مشهدی , علی غنائی چمن آباد , عاطفه سلطانی فر , فاطمه محرری , زهره حسینی , هدی حسین زاده ملکی , ترکیب آموزش والدینی و آموزش حافظه کاری بر کنش اجرایی بازداری کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی , پژوهش های روانشناسی بالینی و مشاوره , دوره ( ۳ ) , تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲, صفحه ۹۴-۱۱۴
  13. شهربانو عالی , سیدامیر امین یزدی , محمدسعید عبدخدائی , علی غنائی چمن آباد , فاطمه محرری , تدوین و اعتبار یابی پرسشنامه سنجش کارکرد تحولی خانواده , پژوهش های روانشناسی بالینی و مشاوره , دوره ( ۳ ) , تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲, صفحه ۱۵۷-۱۷۶
  14. زهرا حسین زاده ملکی , علی مشهدی , عاطفه سلطانی فر , فاطمه محرری , علی غنائی چمن آباد , آموزش حافظه کاری، برنامه آموزش والدینی بارکلی و ترکیب این دو مداخله بر بهبود حافظه کاری کودکان مبتلا به ADHD , تازه های علوم شناختی , دوره ( ۱۵ ) , تاریخ: ۱۳۹۲/۱۱, صفحه ۵۳-۶۳
  15. علی غنائی چمن آباد , هانیه گل مقام , علی اصغر اصغر ن‍‍ژاد , مقایسه ترجیحات فکری دانش‌آموزان دختر پایه‌های دوم، سوم و چهارم رشته ریاضی در مقطع متوسطه شهر مشهد , پژوهش در برنامه ریزی درسی , دوره ( ۲ ) , تاریخ: ۱۳۹۲/۱۰, صفحه ۱۰۸-۱۱۷
  16. رضا سلطانی شال , حمیدرضا آقامحمدیان شعرباف , علی غنائی چمن آباد , اثربخشی ورزش بر سلامت عمومی، کیفیت خواب و کیفیت زندگی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد , دانشگاه علوم پزشکی قزوین , دوره ( ۱۷ ) , تاریخ: ۱۳۹۲/۰۸, صفحه ۳۹-۴۶
  17. داود سبحانی راد , علی مقیمی , علی غنائی چمن آباد , پرویز معروضی , بررسی و مقایسه ویژگی های زبانی کودکان اوتیستیک , پژوهش های روانشناسی بالینی و مشاوره , دوره ( ۳ ) , تاریخ: ۱۳۹۲/۰۶, صفحه ۱۱۹-۱۲۸
  18. سید محسن اصغری نکاح , سارا کلانی , علی غنائی چمن آباد , درآمدی بر طراحی بازی های آموزشی- رایانه ای با رویکرد زبان شناختی در حیطه اختلالات ویژه یادگیری , تعلیم و تربیت استثنایی , دوره ( ۱۱۸ ) , تاریخ: ۱۳۹۲/۰۵, صفحه ۳۶-۴۸
  19. حمیده پاک مهر , فاطمه میردورقی , علی غنائی چمن آباد , مرتضی کرمی , رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی ریکتس در مقطع متوسطه , اندازه گیری تربیتی , دوره ( ۴ ) , تاریخ: ۱۳۹۲/۰۱, صفحه ۳۴-۵۳
  20. صدیقه کاظمی , مقصود امین خندقی , احمد به پژوه , علی غنائی چمن آباد , پارادایم های حاکم بر تربیت ویژه از منظر جامعه‌شناسی علم , پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت , دوره ( ۳ ) , تاریخ: ۱۳۹۲/۰۱, صفحه ۱۱۱-۱۳۶
  21. مرضیه سروی , علی غنائی چمن آباد , محمدسعید عبدخدائی , تاثیر تعاملی روان­ درمانی بدنی و پس­ خوراند زیستی بر کنش عصب-روان­ شناختی عزت نفس و هوش هیجانی مادران کودکان مبتلا به ناتوانی­ های یادگیری , اصول بهداشت روانی- Fundamentals of Mental Health , دوره ( ۱۴ ) , تاریخ: ۱۳۹۱/۱۲, صفحه ۳۱۴-۳۲۶
  22. علی غنائی چمن آباد , حسین کارشکی , تاثیر آموزش حرکات موزون ورزشی بر هوش و رشد اجتماعی کودکان پیش‌دبستانی , افق دانش , دوره ( ۱۸ ) , تاریخ: ۱۳۹۱/۱۲, صفحه ۲۰۲۳-۲۰۷
  23. سیدمرتضی حسینی , علی غنائی چمن آباد , فاطمه فرضعلی , بررسی تطبیقی قابلیت های فراروانی انسان با رویکرد عرفانی و عصب شناختی , اندیشه نوین دینی , دوره ( ۹ ) , تاریخ: ۱۳۹۱/۰۵, صفحه ۱۲۹-۱۴۸
  24. علی غنائی چمن آباد , حسین کارشکی , تاثیر حرکات موزون ورزشی بر هوش عینی کودکان پیش دبستانی , پژوهش های روانشناسی بالینی و مشاوره , دوره ( ۱ ) , تاریخ: ۱۳۹۰/۰۳, صفحه ۱۶۷-۱۷۸
  25. اکرم مقدسی , میرمحمد سید عباس زاده , علی غنائی چمن آباد , بررسی رابطه تسلط ربع های مغزی مدیران آموزشی با سطح اثر بخشی عملکرد آنها , مطالعات تربیتی و روانشناسی , دوره ( ۱۱ ) , تاریخ: ۱۳۸۹/۰۸, صفحه ۱۳۳-۱۵۰
  26. میرتقی گروسی فرشی , جلیل باباپور , حسن عشایری , علی مقیمی , علی غنائی چمن آباد , بررسی تاثیر آموزش حرکات ریتمیک ورزشی بر سطح نمره صحیح آزمون حافظه بینائی بنتون در دانش آموزان مبتلا به اختلالات ویژه یادگیری , اصول بهداشت روانی- Fundamentals of Mental Health , دوره ( ۰ ) , تاریخ: ۱۳۸۸/۰۴
  27. علی غنائی چمن آباد , میرتقی گروسی فرشی , حسن عشایری , جلیل باباپور , علی مقیمی , بررسی تاثیر آموزش حرکات ریتمیک ورزشی بر کارکرد حافظه ی عددی دانش آموزان مبتلا به اختلالات ویژه یادگیری , مطالعات تربیتی و روانشناسی , دوره ( ۹ ) , تاریخ: ۱۳۸۷/۱۲, صفحه ۱۴۹-۱۶۵
  28. علی غنائی چمن آباد , بررسی رابطه ورزش رزمی کاراته وحرمت خود در دانش آموزان ناشنوا , دانشگاه علوم پزشکی سبزوار , دوره ( ۴ ) , تاریخ: ۱۳۷۹/۱۰, صفحه ۵۶-۶۴
مقالات ارایه شده در مجلات خارجی

  1. Mostafa Teymuri , Alireza Saberi Kakhki , Hamid Reza Taheri , Ali Ghanaei CHamanabad , Mohammad Darainy , Researching Hemispheric Specialization in the Control of Final Position Accuracy Using the Transcranial Direct Current Stimulation , EN , Global Journal of Health Science , Volume ( 9 ) , 2017-4, Pages 138-149
  2. shahrbanoo aali , Seyed Amir Amin Yazdi , Mohammad Saeid AbdeKhodaei , Ali Ghanaei CHamanabad , Fatemeh Moharreri , Developing a mixed family-focused therapy based on integrated human development model and comparing its effectiveness with Floortime play-therapy on the developmental family functioning and the functional-emotional development of children with autism spectrum disorder , EN , اصول بهداشت روانی- Fundamentals of Mental Health , Volume ( 17 ) , 2015-3, Pages 87-97
  3. shahrbanoo aali , Seyed Amir Amin Yazdi , Mohammad Saeid AbdeKhodaei , Fatemeh - Moharreri , Ali Ghanaei CHamanabad , The Profile of Functional Emotional Development of Children with Autism Spectrum Disorders from the Perspective of Developmental, Individual Differences(DIR), Relationship-based Approach , EN , International Journal of Pediatrics , Volume ( 2 ) , 2014-9, Pages 245-256
  4. Zahra Hosainzadeh Maleki , Ali Mashhadi , Atefeh Soltanifar , Fatemeh Moharreri , Ali Ghanaei CHamanabad , Barkley's Parent Training Program, Working Memory Training and their Combination for Children with ADHD: Attention Deficit Hyperactivity Disorder , EN , روانپزشکی-Iranian Journal of Psychiatry , Volume ( 9 ) , 2014-4, Pages 47-54
  5. Ali Ghanaei CHamanabad , Parviz Marouzi , elahe hajjar , Zhaleh Feyzi , Assessment the Plasticity of Cortical Brain Theory through Visual Memory in Deaf and Normal Students , EN , تحقیقات علوم پزشکی زاهدان - Zahedan Journal of Research in Medical Sciences , Volume ( 14 ) , 2012-12, Pages 23-27